Äta bör man annars är man hungrig (episk rubrik oh yes!)

Tjena mors! Konstig tid att blogga på... Men jag ska inte sova på ett tag för att vända dygnet genom att vara trött i morgon? På nått konstigt sätt... Jaja. Nu ni, nu ska ni få veta vad jag har gjort idag! Exklusivt här på bloggen... Wow!

Runt 15 tror jag, åkte vi några stycken på en trevlig biltur till en outlet för tallrikar (det där märket med många i:n, kommer inte ihåg vad det heter) och köpte tallrikar. Väldigt fina. Vi är väldigt nöjda. Sen kom jag en kvart försent till maxi där Linnea och Tove väntade, vi beslutade oss (efter ca en timme) vad vi skulle äta. Wok. Vi handlade allt, glömde inget som en bonus. Sen lagade vi wok, själva, utan recept. Och det blev faktiskt gott, väldigt gott! Det var helt enkelt the place to be. Sen tog maten slut (läs: jag skrapade rent grytan med en slev) och vi satte på en film, åt glass, grädde, maränger, sås. Shiiiiit!

Ja, det var min dag. Oh, juste jag åt frulle också. Deppigt mitt liv är. Nu ska jag ta bort sminket och myyyyyyyysa i mina sockor! Byeee!

Bonus: älskar att jag tog kort på maten, men inte på gurlsen. Hungrig.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0