20

Hola amigos!

Har precis badat, body buttrat mig själv och pluggat hälsopedagogik. Intressant. Men jag luktar som en frukt just nu. Jag blir typ hungrig... Mina problem är överväldigande.

Jag känner att det blir ingen kvalité på inläggen nu för tiden. Just nu beror det på att jag inte lever särskilt fancy direkt. Är man på dagis (förlåt Pia, förskola), så klär man sig efter det i alla fall gör jag det. Har jag för tajta jeans kan jag typ inte sitta ner, så det går bort. Har jag för tunna tröjor fryser jag och vill typ dö, så det går bort. Och har jag för snygga kläder, är det säkert någon som rånar lägga i en riktigt snygg nysning med fyllning. Så det går bort.

Missförstå mig inte, jag älskar dagis i alla fall! Ska nog ta och bli fröken trots allt.

Rubriken: min bror fyller 20 år i morgon. Happ, tänker ni. Men det är stort, tycker jag. Min lilla storebror. 20. Det var inte länge sedan han sa att allemansrätten var en maträtt som alla fick äta, förutom Olle som var så allergisk mot nötter (vilken unge kommer på en så bra teori va!). Gulle.

Nej nu ska jag sova, men först ska vi få en bild på min göör snygga klocka som jag köpte på ur&penn för halva prise. 1000 innan, 500 efter. Älskar den!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2524118/images/2012/pic_187046591.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0