kiwi

Hellö! Har precis haft mellanmåls-kaos med mina syskon. Det blir nästan alltid så när vi ska käka någonting när päronen inte är hemma. Vi sitter bara och brölar. Det kallas kärlek. Är så tacksam för mina fina syskon, dom bästa man kan ha!
Hur som helst så sitter jag här och kikar på kiwin brevid mig. Jag vet inte om jag ska äta den, eller om den ska få mogna under natten? Åh, dessa svåra frågor! Fast jag vet själv att jag har svårare problem framför mig än om jag ska käka kiwi. Ska ansöka till gymnasiet igen ikväll. Mitt huvud är kaos. Vet inte vad elelr hur jag ska göra. Men, det löser sig nog med allt. Var kvar en timme efter skolan och snackade med syven (heter det så?). Sanna, om du läser det här, hon är faktiskt helt okej.
Nu ska jag ta och klura vidare på kiwifrågan och läsa en svenskabok. På återseende. Eller nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0