Att blogga med endast bokstäver

God morgon! Typ. Igår startade vi långhelgen på bästa sättet ever. Ni vet känslan av en 100% skitlyckad kväll? Yes, den känslan. I like it! Lite bilder borde finnas, har inte vågat kolla bilder på min telefon än... hehe.

Jag tror att ni vänenr, och andra som läser min blogg, tycker likadant som jag. Att det är rätt tråkigt med bara text och inga bilder. Men bloggappen funkar aldrig, och min kamera har gått i pension. Så det är svårt det där med bilder för tillfället. Men nu har jag laddat över till datorn för en gångs skull (hade typ 700 bilder på telefonen... sen februari), så nu komemr det.


...




Lite bilder från igår - nån månad tillbaka. Helt random. Men hey, kul med lite bilder i alla fall... Nu ska jag packa inför med tillfälliga flytten hem till amanda. Lördag - Onsdag. YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0