Versace for H&M

Konst, säger jag bara! Konst! Det slog mig när jag satt och dregglade, att kläder faktiskt är konst. Men man märker det inte så ofta när man handlar basic jeans och koftor på Gina tricot. Det är lite tråkigt tycker jag.

Men tillbaka till ämnet. Jag är inget fan av Versace speciellt, har inte sett så mycket av märket, men jag dog faktiskt lite när jag såg kläderna! Det är speciellt i sånna här stunder jag känner att det verkligen är tråkigt att jag inte har hur mycket pengar som helst... Men å andra sidan, när skulle jag kunna ha dom? I skolan? Nja, inte riktigt... Här kommer mina favoriter, kolla den rosa toppen med fransar, hur cool som helst!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0