Purple

Tja! God morgon! Jag gick upp för ganska länge sen, och har skrotat runt, sett på film och druckit te. Vill bara tala om att filmerna jag och min syster såg var Barbie filmer, så att ni hörde det här först så att säga... Innan jag hamnar på psykhem typ. Men hey, värre saker har hänt hehe.

Igår var jag på gränby med Danielle, Jätte mysigt! Jag köpte lite grejer, bla två läppstift, varav ett jag har på mig idag. Efter det åkte jag hur som helst hem till Hanna, där vi firade Sanna en dag i förväg! Vi köpte tårta och brownies och grejer, kände nig som en boll när jag och Hanna sen runt tolv tiden gick ut och gick. Var det någon ner som var vid någon kyrkogård? För det var helt underbart!! Det är faktiskt svårt att beskriva hur vackert det var vid minneslunden. Jag ska dit nästa år, just sayin'.

Nu sticker jag och papps iväg till gränby, vi ska till Clas Ohlson! Guuu va härligt...




 


Kommentarer
Postat av: hanna

söt du är min vän :)

2011-11-06 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0