Pulka

Nemen hallå!
Hela dagen har känts som lördag, vilket har varit rätt skönt :) Vi hade friluftsdag i skolan, och jag hade valt pulka i sunnersta gropen. Riktigt gött måste jag säga! Vi åkte en hel del säck, som är skitkul (speciellt om man gör som vi gjorde och gör en klänning av säcken). Och man får inte glömma matsäcken hehe... Plättar och godis (vilken fantasi va!) :D
Det var en rätt kort dag, vi slutade runt 13 eller nått (tror jag?), sen åkte jag hem och skräpade. Efter ett tag ringde kalle och sa att han var utlåst (haha). Så han kom hit och vi körde wii. Mycket trevligt :)
Ja, hoppas detta har förgyllt er vardag, nu ska jag äta mat :D Yay!
/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0