Kladdkaka

Tjeenä!! Sitter här mätt och belåten och tänker på allt jag vill göra i sommar... Åh sommar! Det är så kort, men ändå så långt dit! Jag vill bara gå runt med shorts och andra snygga sommar kläder!! Men det har faktiskt börja smälta här hos oss, då får man se alla ton med krus som dom har sandat med under vintern. Jag vet en som inte ska cyckla innan det är borta... Haha jag skulle döö.
Här är min homie... KLADDKAKAN! Näää, det är ju Hanna (... och kladdkakan!)!!!
Det var ju faktiskt baka kladdkaka dagen idag :D Men vi tänkte att det går säkert lika bra att äta en. Så vi köpte en på hemköp ;) And this is how to eat it! Halva var, med en liter grädde till!! Mmmm! Kärlek till frödinge kladdkaka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0