Jobbat

Nemen heej! :) Oooj säger jag bara, viilken dag! Först gick man ju upp kl 7 (!) och jobbade från 8-16 (med en halvtimmes rast). Sen sprang jag hem där pappa och elsa väntade med bilen, sen vidare till gottsunda där vi hjälpte en kompis med alla tusen flytt-kartonger... Hard work (haha okej, så jobbigt var det inte hehe). Vi åt också mat och slappade lite. Kan inte riktigt förstå att vår familjs gemensamma kompis har flyttat tillbaka från stockholm hit igen! Lycka!
Nej, nu ska jag ta och ringa my sweet Doris... ska också ta och lägga på bilder på lite blandat, så titta in igen senare ;)
Hahahaha in action! Precis nu ramlade Toves kamera i golvet! Haha!
Jag ser riktigt kissnödig ut på den här bilden... Haha ja, men så kan det gå om man inte tänker på att man kollar i kors och står i kissnödig pose sammtidigt... Ja, vad ska man säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0