Sorry

Hej! Jag har verkligen smämsta uppdateringen i stan, men vad gör man? Insperationen tar slut, tillsammans med energin och man måste lägga all sin tid på skolarbete. Jag måste läsa 120 sidor i en engelska bok, skriva typ 2,3 sidor i en uppgift om traditioner, göra färdigt en svenska saga, göra matte, göra 11 naturkunskaps frågor. Wow, det ser ännu mer ut när jag skriver upp det. Svart på vitt. Poff. måste verkligen plugga. Det är också det jag har gjort, sen halv 5 idag. 80 sidor enegsla färdigt i alla fall, ocoh har faktiskt skrivt runt 3 sidor.

Nu har jag tagit en lten rast , innan jag ska sova. Och i morgon blir det plugga hela dagen och hela kvällen. Looking forward to it. Eller inte. Orkar inte att min blogg får ta smällen över att jag har mycket att göra. Känns inte så kul. Meeeen vi får helt enkelt hoppas att et blir bättre när det blir jullov. Åh JUL LOV! Sick! Bara en vecka kvar.
Nu vet ni i alla fall att jag lever. For La moment haha. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0