Gårdagen

God morgon! Jag har vart vaken en timme eller nått, ätit frulle och sett sista delen av julkalendern med mamma och syster och myst runt i mins underbara sock-tofflor (typ) från cubus (dom är über luddiga inuti). Underbar julkalender! Nästan i klass med greveholm!

Igår mötte jag Danielle på stan. Som jag hade saknat henne! Vi kollade reorna, åt på Max och luffade runt. Hittade massa saker, och jag som trodde att reorna var slut, lång näsa.

Efter det mötte jag Emelie, Johanna, Emma, Elin och Lisa för att se den sjukt konstiga filmen Martha mercy may... Eller va den nu hette.... Om det är nån som såg den filmen och hörde någon säga "MEN PALLA ATT DON ÄR FETT NAKNA HELA TIDEN", så var det jag. Sorry om jag förstörde er upplevelse.

Nu ska jag, mamma och syster till gränby och fixa ett par ärenden. Ska också försöka hitta nån mysig kill-Hood från h&m. En svart ska jag ha.

Bye for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0