Upplåst på rummet...

Tjaaa! Först vill jag bara säga att blogg.se har grova problem! Åååh har försökt ändra headern i typ två dagar, men det går inte!! jaja, jag får fortsätta försköka...


Dom har styrelsemöte (?) där nere... så jag känner att jag inte har bågon lust att gå nej på nån timme... Varför här? Hos oss? Men fördelen är att min kära mor har bakat kakor... som jag inte äter, är jag sjuk eller nått? Dom bara ligger här bredvid mig, och jag har inte ens rört dom? Ja, nått fel måste det vara på mig!
Juste jag känner pressen att blogga nu efter att jag träffade agnes och linda hehe...
Haha två väldigt fula bilder från cran canaria tagna med min undervattenskamera... vilken kvalite säger jag bara!
Dagens kommer om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0