Solskydd

Hejsvejs! Hoppas alla har haft en toppen dag! Min har vart super! Lite plugg och kaffekorts-köpande och sen fick vi gå hem 2 timmar tidigare! Det är då man älskar skolan haha!



Åsså cyklade man hem också, stolt chey här borta kan man säga! Ovanligt aktivt av mej!


Jag kommer jag leka lite mamma här, men jag vill bara säga till alla er där ute (eftersom det är såå sommrigt ute?) att det ÄR viktigt med solskydd (okej, det lät mammigare än jag ville...)! Jag vill i alla fall inte ha cancer, och då är det onödigt att utmana ödet. Jag menar, kolla på alla dom där rosaröda människorna på stranden, är det fint? Nej, inte riktigt... Så andvänd solcreme för fan! Bara ett tips ;)





Jag hade spf 30 dom första dagarna och sen när jag blev lite brun bytte jag till 15 :) I face'et hade jag 50 (haha överdriv...) :) man är brun längre om man har solcreme! Det är sant!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0