Sjuk...

God morgon! I morgon smäller det, om man är frisk altså... FAN! Jag har inte vart sjuk på hela sommaren, och nu, dagen innan, då blir jag det! Varför? Är det för att jag var i stockholm och shoppade hela dagen igår? Gud bestraffar mig...


Jag försöker fortfarande få in biderna på mitt iphoto, men det går inte! Det bara laddar och det händer ingenting (nej det är INTE för att jag har lite tålamod)? ÅÅÅ! Allt rullar (inte) på som det ska, kompis det går (inte) bra nu!


Men jag har i alla fall hittat nått att roa mig med hehe... heels.com... Heeeelt underbara skor!

Jaja, nu ska jag ner och äta frulle och se på sex and the city :)


Btw, Grattis älskade farfar på 90års dagen! Jag vet att du inte ser eftersom du inte vet vad en blogg är, men grattis i alla fall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0