Gamla headern

Hej och hallå! Hoppas alla mår bra! SJälv är man väldigt trött, men annars är det bra!

Vi tog klassfotto idag, det är en av dom största skillnaderna jag har upptäkt mellan att gå på grundskolan vs gymnasiet, att man har fotto efter typ 3 dagar istället för 3 månader! Hoppas det blev bra, känner egentligen inte att det är så sjukt viktigt att man ser jätte perfekt ut, för det är ju egentligen bara en bild, och folk kommer ändå se en hela dagarna...
Jag känner att jag är riktigt dålig på dagens nuförtiden... jag vet inte varför, men det blir bara aldrig. Och sen poff har jag tagit på mig min gula onepice och då är jag inte så sugen på att hoppa tillbaka i alla tajta kläder igen haha! Så power till kycklingdräckten!! Men jag ska verkligen fösöka ta fler dagens :)
Gamal bild! Haha ser nästan ut som om jag har en liten pee-weee!
Å juste! Vi lekte lekar idag i skolan, så nice haha! Ville bara säga det...
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0