GUESTBLOGI'N/By Hanna


HEJSAN ALLA GLADA UNDERBARA MÄNNISKOR!
Hoppas eran fredag är lika chill och bra som min och Klaras. Vi ska snart slå på en film och äta våran glass vi köpt (TVÅ smaker, observera TVÅ...hoho chokladtrippel och kola!) med klaras syster och far! Mys på hög nivå.
UNDERBART med påsklov! Och det ryktas om fint väder under hela veckan också, hoppas det blir så också! Men Klara ska ju iväg på Tisdag till Tyskland, har hon sagt det btw? haha... aja hon ska iväg iaf... HUR SKA JAG KLARA MIG??? :( Fett trist. Ska tröst äta nu medans hon är här, härja lite extra med jäntan!
Som sagt ha en skön fredagskväll! Själv ska jag äta lite för mycket, precis som vanligt ;) för att fira påsklovet och...livet.
peace and love biatcheeeeees!
/guestblogi'n BY HANNA som sagt
ååh den gamla goda tiden... love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0