Snabba cash

Yoyoyo! Klockan är 00.00 nu. Coolt! Tyvärr är jag inte riktigt där jag skulle vilja vara for the moment. Ligger hemma i soffan... Ser på golf. Jag känner lite att hey, se på golf kan vi göra när vi... Är döda. Egentligen såg vi på snabba cash. Är det bara jag som tycker att han med svarta mössan som rymmer från fängelset är riktigt snygg?

I morgon är det ju påskafton. Påskäggs-jakt hos the old people. Riktigt nice. Lilla farfar gömmer äggen så bra att inte ens han kommer ihåg var han la dom...

Har inga bilder alls till er... En bild på en mage med text. Meeeeen let's not go there.

Juste haha, är det bara jag som tycker det är svårt att låta bli att säga "ggggr tiger!" när man ser Tiger Woods? Hehe... Godnatt!


Kommentarer
Postat av: vilhelmina

vill du sälja shortsen till mig i detta inlägg: http://klaraelisabet.blogg.se/2011/may/vita-shorts.html. Uppskattar svar till min blogg!

2012-04-24 @ 15:43:15
URL: http://westmanvilhelmina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0