Popcorn power

Aloha kompisar! Sitter här och mumsar på popcorn i min ensamhet. Det är ju så underskattat (i alla fall av mig hehe), jämt när jag och mina kompisar (läs: Hanna) ska köpa saker till filmkvällar så köper vi chips... varför..? Popcorn är ju fett gott, och jag har fått för mig att det är lite nyttigare än chips... eller är det bara önsketänkande?
Popcorn är egentligen inte alls det jag borde stoppa i mig nu, jag borde sitta och mumsa på solrosfrön eller nått annat nyttit crap. Idag har nämligen varit den ultimata tjockisdagn (den här veckan), en halv liter glasstårta, 3 choklad saker och en bit sockerkaka. Haha okej, nu när jag skrev upp det såg det ganska lite ut... jaja.
Mmmmm
/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0