I skolan

Tjenare! Känner att 80% av alla inlägg handlar om skolan, men sånt är livet ibland. Skolan tar över helt enkelt.
Men jag är faktiskt inte här för att plugga just nu, utan för att min kära vän (Aka klantigaste människan ever) har tappat sina nycklar. Hennes mamma kommer hem typ 17, så vi har hängt här ett tag nu. Kollat på youtube, spelat spel och vandrat runt hela skolan ungefär 17 gånger på jakt efter hennes nycklar. Jag tror nästan jag kan kalla det motion. Men bara nästan.
Åh vi missade lunchen i skolan också, så vi köpte kakor och bars (bantnings grejer typ? Dom är helt UNDERBART GODA, brownie smaken! Gaawd!) till lunch. Smaskens!
Älskar att mitt hår är stört, våra poser är störda. Vi är störda. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0