Hjälpa mormor

Tjoo!
Kom precis hem från mormor och morfar, jag och min syster har hjälpt mormor jul handla, eftersom morfar har gipsat foten och inte kunde hjälpa till. Lilla morfar har ju gått med en häl sena som har varit halvt av hela hösten och nu, igår fick han reda på det. Nu ska han i alla fall gå med gipsad fot i en månad. Stackars morfar <3 Det roliga är att jag äntligen får skriva på någons gips, det har jag alltid velat haha! Fett hemsk tjej...
Nu ska jag och min syster i alla fall snart springa iväg och hämta mina grannar på dagis och vakta dom i nån timme så att deras föräldrar kan köpa julklappar. Mysigt! Efter det ska jag gitta hem till Hanna och vi ska baka pepparkakor och myyza!
Ha't bra!
image description
En några veckor gammal bild på det första pepparksksbaket i vinter, hos mormor och mofar. Erkänn, rätt snygga va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0