3 Favoriter

Hallå! Jag städade mitt rum igår, på riktigt! Rensade, plockade, möblerade. Jag gjorde typ allt förutom att dammsuga. Men hey, ingen är ju perfekt...   Hur som helst så kan det nog gå att få in lite jul till och med i detta rum, så de ska jag fixa snart. 

Men först, parfymer. Jag tror alla har en eller flera parfymer som dom tycker om, extra mycket, eller helt enkelt älskar. Jag har några sånna. Jag tror ingen behöver 10 stycken favoritparfymer, för man kan ju inte ha på sig alla samtidigt. Jag skulle bli ganska förvirrad om jag hade et sjukt stort urval på morgonen haha. Men det kanske bara är jag?

Mina 3 favoriter är de här tre som ni set på bilderna: one summer- Calvin Klein, Eau de paradis - Biotherm, Fashionable Lifestyle - Make up store. Jag älskar nästan alla MUS parfymer, men den gröna (som jag har) är den jag verkligen går bananas för. Sen att flaskorna är sjukt snygga är ju en bonus också!
Alla dom här kanske är sommar dofter, men vet ni... Det skiter jag i. Gott luktar gott oavsett vilken årstid det är tycker jag.




/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0