Tillbaka

Aloha! För några dagar sen kom jag tillbaka från Gran canaria. Heelt underbart! Vi var i närheten av Las palmas, på ett ställe som hette Bahia Feliz (jag tror det stavas så). Jag och min syster bodde i en lägenhet och mamma och jonas i en annan. Det var sol typ 98% av hela tiden (en vecka). Vi var och badade vid havet och åt glass och solade. Behöver jag säga tt jag inte ville hem? Nej, jag tror inte det haha!
Det kommer mer bilder när jag har laddat över från min egen kamera (det här är mammas bilder) :)
Ha't bra! Och i morgon vet jag inte hur bloggningen blir, för jag ska på bröllop!! :D Ska bli jättekul! Det är min kusin som gifter sig, den första av oss i kusin-skaran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0