Helgen

Yoyoyo folks! Innan jag säger något annat... SJUKT fint vädet! Jag dör. Det är ju vår på riktigt!
I fredags vart planerna lite kaos... Så det slutade med att jag och Amanda bjöd hem typ 4 pers hem till henne och hade pizzakväll! Asmysigt! Kände ingen av dom innan, men riktigt sköna människor. Rosendals-people är nästan lika sköna som katte-folk. Men bara nästan!
Vi satt och gjorde typ ingenting hela kvällen... och gick och la oss rint halv 5 tror jag? Sov 3 timmar och gick upp och åt. Trött som ett as släpade jag mig hem i mjukisbyxor och kaos knut.
Efter det var jag barnvakt... Kanske inte bästa kombinationen att sova 3 timmar och sen vara barnvakt åt en 2 och 5 åring. Det gick nästan bra. När jag stod och fixade glass åt dom hör jag en smäll och gråt... ja och sen var det bara att åka till akuten. Men det gick bra, och i slutändan var gullungen bara glad att få träffa "farbror doktorn". Så det fanns någonting possitivt.
När jag var färdig där åkte jag vådare till Linnea där det var tjejkväll/födelsedags firande. Jättemysigt och dö kul att se filmerna vi spelade in när vi var 10.13 år gamla. Så häääääär sköna ungar var vi! Stoppade upp sockor för att få lite former och sen blev det dejtingprogram. Hoho. Good times, good times! Efter en jätte mysig kväll släpade vi oss till bussen rätt tidigt. Mamma sa "var hemma tolv Klara!". Gissa vem som kommer innanför dörren prick 00.00. Man har sina moments. Synd att det bara var jag som tyckte det var coolt....
Och dagen har spenderats med att sova och träffa Hanna! Mycket mycket mysigt! Och pommes vart det.... Nu ska jag plocka tvätt och sen ska jag iväg på någon grej med pappsen, en konsär av något slag.
Ha't bra! Nu vart det inga bilder. Jag gottgör det sen hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0