Praktik

Yoo! Idag var min första dag på praktiken. Tänkte att jag faktiskt inte skulle lägga upp nån status i fb "första dagen på praktiken! Guuuuud va kul", vill ju sticka ut lite sa'tt säga...

Det var hur som helst kul som attan! Packade ner täckbyxorna och vantar halv nio och vandrade i snön i 20 minuter till praktiken. Vågat. Oh I know! Barnen var as söta! För er som inte fattar praktiserar jag på en förskola. Nostalgi på farligt hög nivå när jag pratade gamla dagis minnen med min fd fröken (en man, som jag alltid kallade fröken).
Jag läste massa alfons åberg böcker för 3åring med sprucken läpp. Nutte.

Det var min dag de. 9 sånna till blir det. Nästa börjar i morgon prick 7. Mhm. Ska vara med på öppning. Spännish..

Den sjukt fula bilden nedan är resultatet av ett kreativt tänkande. "ska vi göra blommor?", det nappade ungarna på, men i slut ändan var det nog jag som dog av lycka (älskar pipränsare).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0