Andra halvan

Tjabba tjena!

Hoppas alal ni har en kul fredagskväll! Mycket mat osv... Själv har jag smällt i mig en pizza, en barn vesuvio. Mumza är det ända jag säger om det. mumza.

Åh snart kommer min gullestjärt hem! Som jag har saknat dig Hännä! <3

Nu... till 2011, part 2.

September:

Jag hade då gått i ettan på barn och fritids programmet i kansk två veckor och vi började "bo in oss". Jag kom närmare många i klassen och fortfarande tycker jag att vi är en så härlig klass! Jag började också jobba på riktigt som ledare för en egen (!) grupp barn på uppsala flickorna! Hul kul!! Älskar't! Har lärt mig en hel del sen jag började kan jag säga! Juste, klippte mig i oktober! Rätt kort! Det var skoj!  Tyvärr finns det inte många bilder alls från den månaden :(. Men jag har för mig att dte var den månaden som jag tog ut tandställningen också! Det, det är ren lycka!


<3



Oktober:
Skolan flöt på utan speciellt speciella händelser. Började tänka på att skaffa iphone. Köpte en. Lämnade tillbaka den. Skulle vänta på iphone 5. Dum man är. Men det hände faktiskt otroligt lite. Drack nog så mycket kaffe som jag kan. Flera kaffekort. Jag  har inga bilder ALLS från oktober. Förstår inte hur jag inte kan ha en ända bild?

November:
Nu ni! Nu kommer det bilder! För på min systers födelsedag kom min vita iphone 4s(jag hade köpt den själv, men den kom på posten då)!! Jag dog, och dog och dog! All night long dog jag! Alla ni som har haft trasiga telefoner, ni vet hur det känns att helt plöttsligt ha en som funkar. Det är obeskrivligt!

Det hände en del trevligt i november har jag för mig. Träffade Danielle mer, vilket var jättekul!








December:

Poff, så blev det jul! Det här ået gick så fort, jag kan inte förstå det riktigt. Snart är jag 50. Poff poff.
Hur som helst, december är alltid kul och mysigt tycker jag! Men det var verkligen sjukt mysigt när min kära vän Amanda fixade advents-mys-bak-fika! Århundradets mysigaste!

Julen blev inte alls som vi planerat, eftersom morfar behövde gipsa foten stackarn! Men huvudsaken är att man är tillsammans tycker jag! Så det blev bra! Och Elsa som sydde ett fodral till morfars gips, söt hon är ibland alltså!
















Och nu är det ett nytt år. Nya möjligheter. Nya val. Jag ska försöka göra livet så bra som möjligt för mina vänner, familja och mig själv. Mina nyårslöften är att äta nyttigare (kommer inte hända), vara tyst på engelska lektionerna (det är någonting med det klassrummet. Det får mig att babbla. Som en tant) och sen har jag ett som är hemligt för nästan alla. Som jag verkligen ska försöka hålla. Ett svårt löfte.

Puss på er allihoppa! Ha en fortsatt bra fredagskväll nu! Ät mycket godis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0