Dags för något ytligt!




1. Jag blandar två olika foundations, Max factor - Xperience och Diorskin Nude-. Då får jag bästa färgen för tillfället. 2. Jag använder alltid löspuder när jag fixar basen, me om jag ska kompensera med någonting under dagen tar jag kompakt puder. Den på bilden är super bra - Make up store, loose powder -.
3. -Make up store, cover all mix (man får 3 cover sticks)-
4. Vet faktiskt inte vad det här är, men jag använder det som highlighter, Dior.
5. Jättebra mascara från lumene - Lash-Extending mascara -.
6. Primer för ansiktet - Sudio secrets, loreal-
7. -Gosh, precious powder pearls-.
8. -H&Ms eyebrow fix, gele- Asbra! Innan formar och målar jag.
9. -Myrrah, brow shadow- Jättebra ögonbryns skugga! Ibland använder jag en penna istället.
10. Världens finaste! Den lite aprikosfärgade heter - Rosa- och den knallrosa heter - Strawberry-. Båda är från face stockholm.

Det här är det jag använder nu, men jag har perioder med olika smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0