Hej..

Ja, som rubriken lyder, Hej! Det var ett tag sen nu, eller nja kanske inte ett tag sen, mer två tag sen. Eller nått? Jag har helt enkelt inte haft något sug efter att blogga, och när jag inte har det, ja då blir inläggen som inspirationen, dåliga. Och det känns ännu sämre än att inte blogga helt enkelt. Men snart, när som helst, kommer min Iphone 4s på posten! Och då, kära vänner, blir det blogga av! Åh! Som jag väntar på den!! Frågar min bonuspappa varje dag om han har fått nått melj om att den är påväg eller så! Men icke... Men den kommer vara skickad senast den 11 november, satt det är bara att ha tålamod (vilket jag inte har). Ja, om det var någon som ville veta...
Tänkte inte lägga upp en bild på mig, vill inte skrämmas om man säger så...
Men ni får ha det så bra!
Till Hanna: Jag var ute och joggade nyss! Stolt! Tänkte bara säga det ifall du hörde ett muller så var det jag som var anfådd (hur stavas det?). /klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0