Tyg kasse

Morsning korsning! Hanna gick hem för ett tag sen, vi hade ju tänkt oss att dra ner påstan för att äta (hanna har ju grymmaste kuponghäftet!), men det var ju så pissigt väder,så vi köpte kladdkaka på ica och såg på film. Mysigt! Jag invigde också min nya hemmgjorda typkasse som jag gjorde i helgen lite spontant.



Jag tycker den blev skitbra! Ju mer jag andvänder den, desto finare tycker jag att den är :) Jag ska göra mååånga fler kan jag lova ;)

Kram! juste, jag vet inte hur lång tid det kommer ta innan den nya headern synd (blogg.se är ju alltid så bra...), men jag tycker den blev bra :)

Kommentarer
Postat av: Emma

vilken fin tygpåse :)

2011-05-17 @ 20:18:13
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0