Mina öron kliar

Hejsan svejsan! Ja som rubriken lyder, så kliar mina öron. Helt sjukt myckt faktiskt! Och problemet är... jag lyssnar på musik och har jätte stora hörlurar på mig... så jag kan inte klia mina öron. Problem. Haha konstig tjej..!

Jag kom i alla fall hem från jobbet för en stund sen. Jag har precis klunkat i mig mist 3 liten vatten, så det skvalpar i min mage. Haha jag tycker det är så jobbigt! ojojoj vilka problem jag har ;) I alla fall så tänker jag sätta mig och läsa Elsas Värld i soffan (vi har en aldelles otroligt mjuk soffa tänkte jag bara tillägga hähä) :D Så ni får ha det så bra!


Jag är för charmig...

/klara

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ska iväg som AU PAIR i USA, vad kan man köpa till en 11årig tjej, 8årig pojke och en 6årig flicka?! o__O

2011-03-08 @ 10:03:40
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0