Mässa

Tjena tjena :) Oj, vilken dålig uppdatering... Men jag och mamma var iväg på Hus/Trädgårds mässa i kista :D Jätte mysigt! Vi kollade runt på allt möjligt och köpte massa trevliga saker til huset och trädgården. Haha vi var SÅHÄR nära att köpa en bastu... men vi kunde inte ha den någonstans :( Jag blev grymt sugen på att stoppa ner en badtunna i min väska också.


Bastun :D
och  vilket kap pris också...


I bastun. Den var jättestor!!

Förlåt för bildkvaliten, men jag glömde min kamera hemma, så kameran på mobilen fick hjälpa mig med bildbevisen idag :/

Ha't bra allesammans :) Det ska jag ha! Vi ska göra sushi och se på melodifestivalen. Kommer ni se på melodifestivalen people? :)

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0