Ice ice baby

God morgon :D
Sitter här i soffan och lyssnar på ice ice baby, haha en aning tragiskt... I brist på spotify sätter jag ofta på den låten. Ni fattar sambandet.. jag har ingen spotify för tillfället, stackars mig. Men men, det är i alla fall musik ;)
Igår jobbade jag nästan hela dagen (eller i alla fall 8-3 haha) och efter det så åkte jag till stan där jag träffade nästan alla sköna kusiner :) Vi såg på trassel 3D! Så klockren film, jag garvade typ hela filmen, kändes det som :D!
Efter det åkte vi hem (jag och  mina syskon) och jag såg på melodifestivalen. Jag tyckte inte det var rätt låtar som gick vidare till finalen! Jag tycker Loreen borde vunnit hela skiten!! Men saker blir inte alltid (läs aldrig) som man vill i melodifestivalen. När jag var liten och hejade på en låt, så sa jag alltid att jag hejade på den andra låten, för jag trodde att om jag hejade på den låten jag ville ha vidare, skulle den inte gå vidare... för det var alltid så haha.
Och vad händer idag då gott folk..? Ingen aning! Jag vill nog bara slappa, eftersom en anonym person vid namn Hanna är i dalarna!!! Hanna om du läser detta: Du tråkade sönder min söndag med din frånvaro! Hoppas du får skuldkänslor nu! ;)
/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0