En eftermiddag på stan

Hallosan! Hur mår ni? Svälv mår man toppen bra! Efter skolan åkte jag ner på stan med Tova och Adrian och tova klippte sig :D Haha jag och Adrian låg och typ och sov på varandra haha... Efter det så fikade vi på wane's :D Sen tvingade jag med dom till h&m där jag sprang runt för mig själv medan dom hatade på kläder. Men jag köpte faktiskt (faktiskt?) en tröja, jag ska visa den lite senare...
Haha ja juste, på HK:n idag gjorde vi semlor... det gick jääääätte bra! Här kommer en fin liten bild på Hannah och hennes semlor:
Mmmm... smaskens!
Ha't bra, nu ska jag springa ner och skopa upp lite Ben and Jerry's!!!
/klara

Kommentarer
Postat av: hannah

men fyyy vad smickrande bild på mig... ;(

2011-03-13 @ 22:57:04
URL: http://hannamariafalk.blogg.se/
Postat av: Klara

Svar: Hahaha! Jag tycker den är fin :)

2011-03-14 @ 15:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0