Kattvakt

Hej hej och god morgon på er! Jag är med Karin i hennes systers lägenhet, där karin typ är kattvakt. Vi såg på film och lagade mat igår, mycket mysigt! Idag blev vi väckta alldeles för tidigt och är riktigt slöa, men men, vi ska ner på rean IGEN (var ju där hela dagen igår, hittade massor), så det piggar nog upp oss hehe.
Karin duscha just nu, så jag tar och bloggar lite. Ni har nog märkt att det är vääääldigt dålig uppdatering, men jag har liksom ingen insperation just nu, så det känns rätt meningslöst att blogga. Så jag tror att jag ska ta nån slags paus ett tag, så kanske intresset för bloggen kommer tillbaka (jag kommer säkert blogga idag igen bara för att jag skrev så...). Jag hoppas alla förstår. Men kika in här om nån vecka igen, då är jag tillbaka :)
Kram!
Hennes systers vägg, sjukt cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0