Stugan

Hej hej! Förlåt för dålig uppdatering, men direkt efter jobbet igår så gittade jag till tåget mot stugan. Kom fram runt 21 pga 20 minuters försening, men vad gör väl det! Igårkväll såg vi på pirates 2 :D Men jag somnade bara hela tiden... så jag gick och la mig runt 1 och sov utan att vakna en ända gång till 12 :D Jag älskar det att inte vakna!!

Idag var vi i nån möbelbutik mitt ute i skogen. Den var heeelt underbar! Jag fick lust att både flytta hemifrån och skaffa barn när jag var där inne! Så söta romantiska grejer det fanns där alltså!! Jag köpte dock bara en liten burk i plåt.. För allt det andra var saker jag inte riktigt behövde, typ klädhängare, krokar, skålar osv. Men fint var det!
Vissa av bilderna var ganska dåliga, men dom var tagna med mobilkameran hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0