Stek

Aloha! Hoppas ni har bra väder där ni nu befinner er! Här har det vart riktigt varmt så efter en lång sovmorgon så stack vi till stranden och stekte i några timmar. Hur bra som helst! Sen promenerade jag och Hanna till nån glasskiosk och lite sånt, bilder kommer när jag kommer hem tror jag, lånar hennes dator, så det är lite svårt att fixa bilderna nu.


Har inte tid att sotta här nu, måste hjälpa min lilla kyckling i köket. Vi har vart ute och plockat blåbär!! :D Så vi ska göra Blåbärspaj och kladdkaka med nutella! Man måste ju tjocka sig när man är på landet haha!


Skirver kanske i morgon, eller nått. Så att ni vet att jag lever och inte har blitit uppäten av nån björn eller nått ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0