Like a maniac

Halloj! Hur är eran onsdag? Min är helt okej, jag är väldigt trött, kunde inte sova i natt... Det var kanske därför jag stängde av alarmet i morse och vaknade en halvtimme senare av att mamma kommer in och frågar om inte jag ska vara på jobbet om 20 minuter... Vilken härlig morgon!! Jaja, så kan det gå.

Nu är jag i alla fall hemma och har sorterat min garderob.... Haha! Det började med att jag skulle ta på mig en tröja... men den luktade konstigt, så jag hittade massa som luktade likadant... och jag har ingen aning om varför dom luktar så?? Har inte ens använt dom sen jag hängde in dem i garderoben... Jaja i alla fall så tvättade jag dom (i duschen, men vad gör man när man är ensam hemma och inte vet hur tvättmaskinen funkar?) och hände upp dom (i duschen). Sen började jag fixa med mina kläder och fick en ide, att sortera dom i färg ordning!! Så när jag började var det svårt att sluta, har kommit på att det är väldigt roligt att sortera kläder Haha :D Nu ser det i alla fall rätt bra ut. Men jag känner att jag borde skaffa en till garderob, men eftersom mitt rum är så tiny så är det inte ett alternativ, så jag får nog ränsa istället :( Väntar på att min kära bror ska flytta, så jag kan få hans rum (som är lite större..)!
Ja, det ser inte så färgordnat ut, men det är bättre i verkligheten :) Haha men detta är dock inte alla mina kläder... somsagt, någon borde rensa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0