Dalarna

Yo folks! Just nu packar jag, lite i senaste laget hehe. Jag ska nämligen till Hannas stuga i dalarna! Happyface!! Åh älskar hennes stuga, så sjukt mysig haha! Det ser tydligen ur att blir fint när jag är där, haha vi hr typ alltid haft otur med vädret när jag har vart där, så det ska blir sjukt kul med värme!!

Ska ta tåget runt kl 18, så innan det ska jag packa färdigt,köpa tidning och godis (hehe) till tågetoch äta mat... Men jag har några timmar på mej, så det ska nog gå bra!
Ska också försöka göra lite tidsinställda inlägg så att dte inte blir helt öde här på bloggen fram till fredag haha.
Åååååh, beställde dom här godigarna från nellys rea igår! Längtar tills det här packetet kommer!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0