Tugga igen 2,5 år!

Tjaaa! Hoppas allt är bra med er! Med mig är det i alal fall strålande! Jag som todde sommaren var över... Heelt underbart med sommmarväder igen! Lite synd bara att man är hos pappsen och alla mina sommarkläder är hos mamma... Jaja det kunde vart värre!

Igår efter skolan gick jag först runt med Sama och Carro, sen Karin, Danielle och Fanny! Jätte mysigt! Sen gick jag och Fanny hem till Linnea där det sen blev tjejmiddag! Det var skitkul att träffa alla, för vi träffas typ aldrig!
I alla fall, tandställningen åkte bort för 2 dagar sen!! Det firas för fullt (och hare gjort ett tag) med tuggummi. Försöker typ tugga igen dom 2 och ett halvt år som jag inte har tuggat tuggummi haha... Jag tror jag är på god väg!
MM Hubba bubba, som jag har saknat dej!
Och min älskade bästaste vän fyller 15 idag! ÄLSKAR DEJ SÅÅ MYCKET HANNA! Hoppas du har det super duper sjukt bra i stockholm!!!! Vi ses i morgon för fan! <3

Kommentarer
Postat av: hanna

Love you too! <3 puss på dig!

2011-08-29 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0