Hos karin

Hejsan svejsan på er! Har ju bloggpaus, men jag känner att jag är i stort behov av någonting att göra... Haha jag är hos min kära vän Karin och ska sova här :D Men karin är smart och pluggar (till skillnad från en annan) så jag har inget att göra just nu! Haha men det gör inte så mycket för jag lånar Karin s macbook :D Hihi jag har busat lite... oj vad hon kommer bli suprised när hon ser vilka fina bilder hon har fått ;)
haha vacker jag är va?! Haha jag ändrade inställning till normal och garvade, sen såg jag att det var "normal" hahaha! Ja, ett bevis på min 1. Humor 2. Intelligens. Hur som helt så bara kände jga att ni behövde en "normal" bild på mig, så att ni inte blir rädda ;)
Ha't bra! /Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0